Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Detroitsteel »

Zo...effe mijn '79'er Caprice 6 jaar schorsen... In die tijd kan ik her en der wat stukken ijzer dr in bakken om vervolgens na die periode (mits het voor die tijd niet weer veranderd is) weer heerlijk op LPG en belasting vrij rond te kachelen :D

Jep, op naar 2020...

De '84'er Caprice zonder LPG (lucky me...keek eerst de kat uit de boom betreffende evt LPG systeem)
er uit voor de wintermaanden om met de mooie maanden voor 120 pleuries per jaar er van te genieten...
RedDustRiddle
Posts: 136
Joined: Tue Apr 09, 2013 9:27 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RedDustRiddle »

Ik wil liever niet importeren vanwege al het gedoe maar zat gister toch weer stiekem te loeren naar US cars.
Zat nog veel moois bij uit begin '70 voor 4 a 5000 dollar. En goed spul ook!
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Wilf »

Ik was te lui om Metcedes foutloos te typen. Zie, daar heb je het al... Woorden met hoofdletters vallen namelijk buiten autocorrect.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

Typische ''verdeel-en-heers'' oplossing van asshole Weekers. Tjongejonge. Als ik die lul bij het zebrapad tegenkom vergeet ik te remmen!

Zojuist verstuurd:

Geachte heer Weekers,

Ik heb zojuist met teleurstelling kennis genomen van de versoepeling van de MRB voor oldtimers. Ik kan niet anders dan concluderen dat u hiermee een enorme vergissing heeft gemaakt.

U heeft mijns inziens onvoldoende zicht op het leed dat u door uw beslissing aanricht. Indien u daar wel zicht op heeft, dan verbaast het me dat u uw beslissing toch doorzet. Verder verbaast het me ook dat u blijkbaar een hobby kunt (en wilt) belasten. Om te voorkomen dat u van willekeur beticht wordt, lijkt het me raadzaam dat u nu ook andere hobbies gaat belasten. "22-Overbetaalde-KorteBroek/LangeKousen-Homo's-Op-Een-Grasveldje"-spel is een interessante. Tennis en golf zouden ook best opleveren denk ik. Enfin, uw ambtenaren moeten zich maar over de details buigen, maar dat u iets moet doen staat vast. Want als u er aan vasthoudt om alleen de oldtimer eigenaren de dupe te laten worden van deze lafhartige maatregel, dan discrimineert u. En dat is voor u als politicus geen handige move.

Ik hoop dat u nog eens goed nadenkt over deze beslissing. U maakt er meer mee kapot dan u zich kunt beseffen.

MVG
RedDustRiddle
Posts: 136
Joined: Tue Apr 09, 2013 9:27 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RedDustRiddle »

"22-Overbetaalde-KorteBroek/LangeKousen-Homo's-Op-Een-Grasveldje"-spel

Geniaal :lol:
desperado
Posts: 111
Joined: Wed Oct 19, 2011 12:57 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by desperado »

RedDustRiddle wrote:Ik wil liever niet importeren vanwege al het gedoe maar zat gister toch weer stiekem te loeren naar US cars.
Zat nog veel moois bij uit begin '70 voor 4 a 5000 dollar. En goed spul ook!
Eerlijk gezegd denk ik dat je, als je in een auto uit die jaren of eerder rijdt, toch ook eerder met recht als liefhebber gezien kan worden dan enkel als profiteur van de MRB-vrijstelling.
Momentum
Posts: 140
Joined: Tue Nov 08, 2011 6:33 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Momentum »

Maar dit is er nog niet geheel doorheen toch.... het is nu het voorstel voor de 2de kamer.......
caddy123
Posts: 1138
Joined: Tue Jan 23, 2007 6:13 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by caddy123 »

He detroit :De '84'er Caprice zonder LPG (lucky me...keek eerst de kat uit de boom betreffende evt LPG systeem)
er uit voor de wintermaanden om met de mooie maanden voor 120 pleuries per jaar er van te genieten...

Het is toch 120 euro in de 3 mnd :o

of snap ik er nu niks van!!

gr Caddy123
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Detroitsteel »

Maakt dat uit tegenwoordig...doorheen of niet..? :o
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by olds 88 1956 »

Nederland bah, kroningsdag krijg de tyfus!!!!! Ik ben er klaar mee!!!!weekers snelkookpan in je aars kloothommel
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by olds 88 1956 »

Eens kijken of er nog een suzuki swift op marktplaAts staat....
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Detroitsteel »

caddy123 wrote:He detroit :De '84'er Caprice zonder LPG (lucky me...keek eerst de kat uit de boom betreffende evt LPG systeem)
er uit voor de wintermaanden om met de mooie maanden voor 120 pleuries per jaar er van te genieten...

Het is toch 120 euro in de 3 mnd :o

of snap ik er nu niks van!!

gr Caddy123
Hmmm, ik las toch echt dit:'van max 120 euro per jaar'

Of heb ik weer een site met een tikfout te pakken :?
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by TheBigE »

ff hoor....
Er moet 125 miljoen opgehaald worden.
gemakshalve ff de volgende rekensom 300.000 x 120 = 36 miljoen.
Dan houdt ik nog geen rekening met de vrijstelling van de autos die wel ouder dan 40 jaar zijn.
Kortom hij gaat dat bedrag echt nooit halen

e
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Kustom »

En dan schors ik mijn wagen..dus -1...
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Corp »

Detroitsteel wrote:Zo...effe mijn '79'er Caprice 6 jaar schorsen... In die tijd kan ik her en der wat stukken ijzer dr in bakken om vervolgens na die periode (mits het voor die tijd niet weer veranderd is) weer heerlijk op LPG en belasting vrij rond te kachelen :D

Jep, op naar 2020...

De '84'er Caprice zonder LPG (lucky me...keek eerst de kat uit de boom betreffende evt LPG systeem)
er uit voor de wintermaanden om met de mooie maanden voor 120 pleuries per jaar er van te genieten...
het enige dat nog een beetje waarde had is nu net als de rest ook schrootprijs... kut voor je jongen ;)
Locked